Castellnou Edicions és una editorial especialitzada en llibres de text i literatura infantil i juvenil en català
Castellnou Edicions
L’editorial Castellnou va ser fundada a Barcelona l’any 1994 per professionals del sector educatiu.
Encara que inicialment va començar essent una editorial de llibres de text per a l'ensenyament secundari, ben aviat va ampliar i diversificar la seva oferta. Va eixamplar el seu catàleg fins a Primària i Batxillerat, i també fins a cobrir tot l'ensenyament d'adults.
L’any 2009, l'editorial Castellnou va inaugurar encara una nova divisió de producte, dedicada aquesta vegada a la publicació de literatura infantil i juvenil en català per a l'àmbit escolar.
Avui dia, doncs, podem dir que l’empresa ha creat un catàleg de llibres de text, de material complementari i de llibres de lectura per a la major part d'àrees de l’ensenyament i per a tots els cicles i etapes.

Les novetats de Castellnou Edicions
A continuació us presentem les darreres novetats de l’editorial Castellnou. Hi podreu trobar els nous llibres de text, les novetats de literatura infantil i juvenil en català, i també tots els materials educatius complementaris.
-
LLENGUA CATALANA I LITERATURA 1R BAT
Llibres de text43,45€ IVA incl. -
FARÉ 3R ESO. QUADERN D'ESTIU
Quaderns d'estiu11,90€ IVA incl. -
FARÉ 6È DE PRMÀRIA. QUADERN D'ESTIU
Quaderns d'estiu11,90€ IVA incl. -
FARÉ 2N DE PRIMÀRIA. QUADERN D'ESTIU
Quaderns d'estiu11,90€ IVA incl.
Notícies
-
Lectures... de por!
S'apropa el Halloween, i per aquest motiu hem preparat una selecció de llibres per celebrar-ho amb tota la família. No et perdis les nostres lectures... de por! -
Nova Web Didacta+
A Castellnou ens vam donar compte de la necessitat d’oferir a l’equip docent material de qualitat per ajudar-lo en la seva tasca educativa. D’aquesta necessitat va néixer Didacta+, el nostre nou segell editorial que serà el paraigües dels projectes educatius innovadors que estem creant.